O procedemento de "Rexistro municipal de asociaciones" regula a formalización e inscrición (alta, baixa e modificación) no correspondiente rexistro de asociacións.
Unha vez inscrita no Rexistro Municipal de Asociacións Veciñais de Laxe, consonte ó establecido no artigo 236.4 do Regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico das entidades locais, do 28 de novembro de 1986, as asociacións ou entidades teñen a obriga de notificar ó Rexistro Municipal de Asociacións Veciñais toda modificación que se produza na mesma dentro do mes seguinte ó que teña lugar aquela, ben por cambio de directiva, membros que a compoñen ou outros datos que afecten a asociación.
Asemade, este mesmo artigo dispón a obriga para todas as asociacións/entidades de presentar no Rexistro Municipal no que estean inscritas no mes de xaneiro de cada ano, o presuposto e o programa anual de actividades, e sinala que o incumprimento de tales obrigas dará lugar a que o Concello poida dar de baixa a asociación no Rexistro Municipal.
Calquera persoa física ou xurídica que desexe rexistrar unha asociación no correspondente rexistro municipal.
De forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”.
Outra documentación que se debe remitir:
Nome: Rexistro municipal de asociaciones.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).
Presencial.